piątek, 15 czerwca 2012

Latexlove


Kocham lateks. Szczerze, oddanie i z wzajemnością.
I jestem pewna, że kiedy się dorobię, sprawię sobie tak zajebistą kolekcję, że będzie ona potrzebowała specjalnej szafki. Jeszcze bardziej niż ja ucieszy się z tego mój facet, który również jest totalnie zajarany lateksem. Nie ma chyba bardziej działającego na zmysły materiału, a takie wypięte lateksowe dupsko- poezja dla rasowego jebaki ;D
Oczywiście nie każdego jarają takie klimaty i ja to rozumiem, ale zachęcam jednak do spróbowania. Zainteresowani znajdą wszystko na stronach Dominatrix oraz Allegro w dziale "Erotyka".
A tym czasem kilka z moich marzeń ^^


8 komentarzy:

  1. Czuje zapach REKLAMY.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy mnie to specjalnie nie jarało ale przyznaję że (od góry)ta czarna mini sukienka z wielkim dekoldem i czarne rękawiczki są naprawdę sexy. I tak ubrana laska to piękny widok :D
    Pozdrawiam serdecznie Przemo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Latex jest zajebisty ale ma pewne wymogi - trzeba być zgrabnym, mam na myśli kobiety. Na szczęście moja wygląda jak Arcysuka.
    Facetom nie radzę się w to bawić bo zawsze nie zależnie od okoliczności wyglądają jak palanci i żadne siłownie, aikido, baseny nic nie mają do rzeczy.

    Pozdrawiam,
    Glock

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemasz Glock:)
      Haha zgadzam się- faceci w lateksie wyglądają nieco komicznie :D

      Usuń
  4. Lateks? Mi się nie podoba może bardzo, ale mojego faceta muszę zapytać :P
    Czy trzeba być super zgrabnmy? Czy ja wiem? Gdyby tak było,. to połówy wdzianek musiałabym sobie odmawiać (teoretycznie), by nie wyglądać źle, a najlepiej to się nie rozbierać. Wszystko jest dla ludzi, myślę, że lateks wielu kręci
    truskaweczka19

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jest i truskaweczka:)
      Dokładnie- nie trzeba być aż tak idealnym, wystarczy dobrze dobrać rozmiar, a jak trzeba, to kupić coś, co nas konkretnie "ściśnie" :D

      Usuń
  5. No dokładnie. Tym bardziej, że facet wie jak wyglądam bez ubrania przecież, miałam dużą nadwagę, jakoś był ze mną, nie uciekł, także :P. Także wiedział, że i brzuszek mam spory i uda itp.
    truskaweczka19

    OdpowiedzUsuń