wtorek, 4 września 2012

Rozmiar ma znaczenie



Śmiać mi się chce kiedy widzę w necie dyskusje na temat co ma większe znaczenie- długość czy grubość penisa. Albo teksty typu „Nie liczy się rozmiar, tylko technika” czy „mały, ale wariat”.
Mogę się założyć, że wymyślili to posiadacze małego sprzętu, żeby się jakoś pocieszyć. Ewentualnie mogły na to wpaść ich kobiety, żeby w jakiś sposób podnieść partnera na duchu. Przykro mi to mówić, ale gdyby ktoś jeszcze nie wiedział, to rozmiar naprawdę ma znaczenie. Zarówno długość jak i obwód. No bo co z tego, że będzie długi na 20cm, ale chudziutki jak palec? Albo gruby jak puszka napoju, ale krótki niczym kciuk? I wiem co mówię, bo trafił mi się kiedyś taki kurdupel- wielkość szerokości mojej dłoni, a grubość taka, że gumka była za luźna. No niestety, ale nawet pomimo wyjątkowo ciasnej pochwy niewiele czułam i czekałam tylko aż skończy, bo nudziłam się po prostu i z trudem powstrzymywałam się od śmiechu kiedy tak namiętnie się o mnie obijał tym swoim karzełkiem. Dobrze, że potrafię zachować powagę w trudnych sytuacjach, bo byłoby naprawdę niezręcznie gdybym wypowiedziała na głos swoją myśl po zobaczeniu zawartości jego majtek- „A gdzie reszta?”.

Na pocieszenie mogę powiedzieć, że zbyt duże kutasy też nie są fajne. Raz miałam takiego hojnie obdarzonego. Po 2min już mnie wszystko bolało i miałam wrażenie, że zaraz mi się dopcha do żołądka. Coś strasznego. A już nawet nie będę opisywać jak trudno było go wepchnąć gdzie trzeba…
Dobry kutas, to porządny kawał mięcha- duży i gruby, ale zdecydowanie mieszczący się w średniej krajowej. 14-17cm długości, to ideał. Obwodu nigdy nikomu nie mierzyłam, przed chwilą wyczytałam, że średni to 12,6cm. Wydaje mi się trochę dużo i chyba muszę poprosić swojego mężczyznę o zmierzenie swojego. Wtedy będę wiedziała ile wynosi idealny obwód dla mnie ;p







Jak mierzyć?
Dłu­gość należy mie­rzyć w cał­ko­wi­tej erek­cji, w pozy­cji sto­ją­cej. Możesz oprzeć miarkę na kości łono­wej, od strony strony grzbie­to­wej penisa. Nie mie­rzymy po stro­nie brzusz­nej, ani bocznej.
Obwód należy mie­rzyć rów­nież pod­czas cał­ko­wi­tego wzwodu, w trzech miej­scach: tuż pod żołę­dzią, u nasady oraz po środku. Osta­teczny wynik to war­tość śred­nia z tychże pomiarów.

Ciekawostki:
Największy penis na świecie osiąga nawet 35cm.
Najmniejszy penis dorosłego mężczyzny miał nieco ponad 2cm we wzwodzie.
Najdalsza męska ejakulacja to zasięg 6m.

30 komentarzy:

  1. Długość ma znaczenie ... a jak się ma ta teza do założenia że kobieta jest drobna ergo często ma drobną budowę, także tę intymną? Wtedy lepiej jest gdy partner ma nieco mniejszego czy większego? A może to bez różnicy? I co z grubością w takim przypadku? I chyba najbardziej ciekawe dla mnie - kiedy zaczyna się dyskomfort ( w sensie, zbyt mały )? Gdy penis jest o 1,2,5 cm mniejszy od średniego krajowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kobieta ma bardzo ciasną pochwę, to może mieć problemy z "grubaskiem". I chociaż w trakcie stosunku dostosuje się do jego rozmiaru, to problemy będą z zaaplikowaniem go. A kiedy jest zbyt mały? Ja to określam tak- jeśli weźmie się go w dłoń i jest po czym przesuwać, to jest spoko. Problem zaczyna się kiedy penis ma rozmiar naszej dłoni lub mniejszy nawet;)

      Usuń
  2. Myślę, że kwestia leży w tym, że gdy nam na kimś zależy, to naprawdę może to tracić na znaczeniu. Kreatywni kochankowie mogą poradzić sobie na różne sposoby. No i sa kobiety o różnej budowie, każdej może pasować co innego.
    truskaweczka 19

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe Red nawet mapkę wstawiłaś, pełen profejsonalizm :)) i panowie nie wykręcajcie sie tym że panna sie nigdy nie skarzyła, to żadna ymówka :P
    PS
    chińczycy, tak mi przykro :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "pełen profejsonalizm"- no ba :D
      "że panna sie nigdy nie skarzyła"- myślę, że żadna kulturalna kobieta nie skomentowałaby małego penisa. wiemy, że to delikatna sprawa. podobnie jak z naszym biustem- która chciałaby usłyszeć, że ma za małe cycki?;p

      Usuń
  4. Jest takie sformułowanie:
    'Duży może więcej'
    czy jest prawdziwe to zostawiam do oceny płci pięknej, ja wiem że swojego 'Półtoraka' na żaden 'kozik' nie zamieniłbym za nic. A jak sięgam pamięcią to jeszcze nigdy nie słyszałem tych ponoć częstych skarg na 'dyskomfort po', no ale czasy się zmieniają ,)
    Pzdr
    Glock

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wiesz naprawde co mysla Twoje partnerki?

      Usuń
    2. Nigdy mnie to nie interesowało, interesuje mnie tylko co myśli i jak się bawi moja Żona - Jej 'body language' mówi wiele więc wiem co i jak.

      Usuń
  5. rozmiar ma znaczenie, fakt niezaprzeczalny, podobnie jednak jak " rozmiar" pochwy partnerki, gdzie występują sytuacje, w których przy członku o normatywnej mierze...plus parę centymetrów długości i obwodu nie ma możliwości wypełnienia " luzów" pobocznych, co wtedy....

    OdpowiedzUsuń
  6. Red, z tym, że wszystko to pojęcie względne. Małe piersi mogą się podobać, więc powiedzenie, że kobieta ma małe piersi nie musi być żadną ujmą. A mały penis, to też zalezy ile cm i od preferencji kobiety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam, że małe piersi to coś złego, tylko, że usłyszenie iż ma się ZA MAŁE nie jest fajnie raczej.

      Usuń
  7. Nawet jezeli ktos ma "Ferrari" a nie umie jezdzic, nie bedzie kierowca rajdowym.

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,53581,5890002,Seks__Kobieta_to_nie_lampka__pstryk_i_dziala.html?as=2&startsz=x

    OdpowiedzUsuń
  9. REd, masz rację. To pisałam ja truskaweczka19, ale nie podpisałam się. Tak, jak usłyszymy, że coś mamy za małe, to wiadomo, że jest to przykre.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli rozmiar liczy się o tyle, że najlepiej być średniakiem.

    Żołądź - pod żołędzią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol no i mam nauczkę, żeby nie stosować leniwie kopiuj- wklej;p
      Już poprawiłam, dzięki;)

      Usuń
  11. A ja mam inne pytanie. :P Ile powinien mieć mniej więcej długości penis w "spoczynku" by nie był poniżej średniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno średnia długość penisa w stanie spoczynku mieści się w granicach 7,6- 10,2cm. Ja przyznam się szczerze, że nie mam pojęcia jak to wygląda w rzeczywistości, bo nigdy nie zwracałam zbytniej uwagi na wielkość przyrodzenia w formie miękkiej;p

      Usuń
  12. Więc może czas i tym się zainteresować? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko po co? Miękkim i tak nie będę się bawić, bo kiedy zaczynam, to szybko twardnieje i mi robi dobrze kiedy stoi już w pełni na baczność. Więc co za różnica ile ma kiedy odpoczywa? Bo nie wiem do czego pijesz:)

      Usuń
  13. Myślę że taka informacja byłaby ciekawa i motywująca dla dużej ilości mężczyzn. :> Tak samo jak kobiety kiedy mają schizy czy facetów pociąga cipka wyglądająca tak czy tak albo wtedy gdy mają nietypowy rozmiar lub kształt biustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A co w tym miałoby być motywującego? Pocieszanie się, że we wzwodzie do średniej się nie dorasta, ale w spoczynku jakoś się łapie? Wielkość w spoczynku nie ma żadnego znaczenia dla kobiet, więc raczej się tym facet nie zmotywuje, sorry;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie o to mi chodziło. :) Nikt tu nie mówił o niedorastaniu do średniej w spoczynku, załóżmy że ktoś ma we wzwodzie x cm i niby i jemu i jej to odpowiada ale nadal nie jest się pewnym czy są to wystarczające rozmiary. A jeżeli i w spoczynku jest i ok i we wzwodzie jest ok i żadne z partnerów nie narzeka to cóż, samoocena rośnie. ;=

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś się dziwna emota wkleiła, my bad. :F

    OdpowiedzUsuń
  17. Artykul jest bardzo interesujacy i obszerny., jednak troche RETRO.
    Dzisiaj w czasach konsumpcyjnych istnieja "przedluzacze" w postaci: harley davidson, Audi,Bmw,zlote lancuchy na szyje a przede wszystkim "portfele".

    Sa one zrodlami i akceleratorami "milosci".
    Wiesniak ze swoimi 25 cm. najczesciej ustapi miejsca wlascicielowi BMW z 10 cm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kim jesteś, ale uwielbiam ten komentarz! Gdybym tu miała łapki, to bym Ci kliknęła kciuka w górę:D

      Usuń
    2. Dziekuje.
      Andreas (dlugosc przecietna, bez kompleksow)

      Usuń
  18. Moze nastepny temat : ORGAZM (naturalnie u kobiet poniewaz mezczyzni sa pod tym wzgledem relatywnie prymitywni)

    "Naukowcy potrafią być perwersyjni. Ostatnio podpiętej pod rezonans magnetyczny koleżance (54-letniej seksuolożce) kazali się masturbować - oczywiście wszystko w celach naukowych. W ten sposób udało się im zobrazować pracę kobiecego mózgu w czasie przeżywania orgazmu. Zobacz jak wygląda ten najważniejszy organ podczas przeżywania miłosnych uniesień"

    http://www.fakt.pl/Zobacz-jak-kobiecy-mozg-reaguje-na-orgazm-,artykuly,137116,1.html

    Andreas

    OdpowiedzUsuń
  19. "Rozmiar ma znaczenie" Ha pewnie ma, ale przestańcie już wydziwiać że musi być długi, gruby, karbowany i najlepiej żeby wibrował. Może to nie on ma za małego tylko wasza myszka jest za duża, tak to bywa jak od najmłodszych lat używa się wibratorów wielkości puszki od piwa

    OdpowiedzUsuń
  20. http://portal.abczdrowie.pl/rozmiar-penisa

    OdpowiedzUsuń