poniedziałek, 2 lipca 2012

Viva España


jade by matmoon from DeviantArt.com

No i po Euro. Nie wiem jak Wam, ale mi się podobało.
To były chyba pierwsze rozgrywki, które dokładnie śledziłam- chociaż nigdy nie byłam wielką fanką piłki ani żadnych innych sportów- zwłaszcza oglądania ich w TV. Ale w tym roku naprawdę mi się podobało i od samego początku kibicowałam Hiszpanii. Nie dość, że zajebiście grali, to jeszcze niezłe z nich ciacha i naprawdę miło się to oglądało:) A finałowy mecz to po prostu poezja! Ale wystarczy o sporcie… Podjarali mnie chłopaki nieźle wczoraj. Drażniłam się z moim facetem po ich wygranej, bo on oczywiście kibicował Włochom i zaczęłam fantazjować, że chciałabym być ich nagrodą- poczekać na nich w szatni i zająć się nimi wszystkimi jak należy. Co prawda to było bardziej do jaj niż na serio, ale kiedy wyobraziłam sobie taki obrazek, to się nakręciłam...


Wyobraźcie sobie- wchodzą do szatni, cała drużyna, zmęczeni, spoceni, zdejmują koszulki, pot spływa po ich umięśnionych ciałach. A w szatni czeka na nich jakaś dobra dupcia- ubrana w czerwoną, lateksową sukienkę i wysokie szpilki. Sukienka idealnie ściska jej kształtne cycuszki, które aż się proszą, żeby je wymiętosić. Chłopaki trochę zdezorientowani spoglądają to na siebie, to na nią, aż tu nagle trener mówi im coś w stylu: „ Chłopcy, to nagroda dla Was, zróbcie z nią co tylko chcecie.” No i chłopcy biorą się do dzieła- na pierwszy ogień idzie złota czwórka finałowego meczy- za gole mają po lodziku. Każdy dostanie zajebistego loda z finałem w ustach, każdy zostaje idealnie wyssany, wypieszczony, dociskając głowę dziewczyny do swoich spoconych lędźwi. Dziewczyna obrabia rozkoszując się twardymi penisami i wciągając namiętnie zapach męskiego potu i zwycięstwa. A reszta obserwuje i czeka na swoją kolej. Kiedy dziewczyna skończy czwartego loda, wezmą ją w konkretne obroty- wszyscy na raz! Będą ładować we wszystkie dziury. Ręce też będzie miała pełne roboty… Chłopcy będą krążyć wokół niej i zmieniać się miejscami ładując wszędzie, gdzie tylko się da- w usta, cipkę, dupkę, rączki, między cyce. A ona wypięta na ławeczce na środku szatni będzie obsługiwać posłusznie każdego kutasa. A kiedy już wszyscy wypukają ją ładnie, każą jej się położyć na ławce, a sami staną dookoła niej i wytrzepią się na nią do ostatniej kropli. Całe jej ciało będzie zachlapane spermą- sperma na cyckach, sperma na twarzy, na brzuchu… A ona z rozkoszą będzie prosić o więcej i wcierać w siebie mistrzowski nektar masując się po piersiach, szyi, brzuchu, wyginając przy tym plecy w łuk z rozkoszy- widać po niej, że jest zachwycona tym, co się właśnie dzieje. A chłopaki zakończą rozgrywki zbiorowym spustem.

Strasznie mnie wczoraj nakręcił taki obrazek. Z resztą nie tylko mnie;)

10 komentarzy:

  1. Hehe a ja tu już się nakręciłem na 'hiszpana' między biust. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe :D POwiem szczerze, pewnie wstyd, że jeden mecz na Euro tylko trochę zerkałam z facetem, no właściwie dwa. Jeden to był w górach, wracamy, włącza tv, i można by pomyśleć, że pewnie jak stereotypowy facet już się od tv nie odklei.. bo kiedyś mówił "Zrozum, jak facet ogląda mecz, to tak jak Ty serial, nie można przeszkadzać". A tu nagle podszedł do mnie i kochaliśmy się już nie zważając na mecz :). I to ostatecznie pokazało mi, że bardzo go kręcę i nawet taki mecz go nie powstrzyma, nie wiem jak dla Was, ale dla mnie to miłe :P.
    Co do piłkarzy, to owszem, niektórzy są niczego sobie, ale fantazje to ja zawsze miałam i mam tylko ze swoim facetem. Nie, nie to nie znaczy, że jak ktoś ma inaczej. Wręcz przeciwnie, podziwiam Twoją wyobraźnię red ;). Twoje posty są pomysłowe i ciekawe.
    Truskaweczka19 z netkobiet

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, ja w swoich fantazjach też nie miewam innych facetów. Mój mi całkowicie wystarcza, ale lubimy się tak czasem podrażnić i jego strasznie kręcą takie historyjki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem. Hehe, na pewno Twój facet nie narzeka. W końcu masz dużo pomysłów :). Ja też staram się mieć. Ktoś Ci napisał, że mogłabyś iść na seksuologa, zgadzam się.
    Pozdrawiam, truskaweczka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, od października zaczynam działania w tym kierunku, zobaczymy co wyjdzie, bo dłuuuga droga przede mną.
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  5. Mistrzowski nektar - pieknie powiedziane :))
    a swoją drogą gdyby pilkarze dowolnej narodowości wiedzieli ze po meczu czeka ich taka nagroda w postaci rudowlosej kocicy, to wydaje mi się ze poziom europejskich rozgrywek wzrósłby kilkukrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam nigdzie nie napisałam, że ta laska byłaby rudowłosa ;p

      Usuń
    2. no tak ale pisałas coś ze chcialabys byc ich nagrodą :D

      Usuń
  6. Wiesz Red chyba nie tylko Ty masz takie fantazje. Kiedyś na wyjeździe służbowym poznałem Afrykanerkę z RPA i jak już dobrze się wlała to opowiedziała mi, że jej największym marzeniem jest zostać zerżniętą przez "All Blacks" - rugbyści z Nowej Zelandii.
    Wiele kobiet przyznaje się do myśli o udziale w Gangbang i byciu masKotką.

    Pzdr
    Glock

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna historyjka ;) Bardzo mi się podobała.
    Nie zły hardcore jak na dziewczyne ;)
    Myślałem że raczej tylko faceci mają taki zboczone odjazdy a tu taka miła niespodzianka ;)
    Pozdrawiam. Przemo.

    OdpowiedzUsuń