czwartek, 6 grudnia 2012

Hot sound


Muzyka zawsze odgrywała ważną role w moim życiu.
I chociaż mnie natura poskąpiła jakichkolwiek muzycznych zdolności, to nie wyobrażam sobie życia bez możliwości słuchania twórczości innych. Na co dzień słucham naprawdę różnorodnych klimatów- i chociaż przeważają bardzo szeroko rozumiane rock'owe nuty, to zdarzy się, że w ucho wpadnie jakiś kawałek pop czy rap. Najważniejsze, żeby piosenka miała w sobie to coś, co mnie porwie; poruszy najczulsze nerwy w moim ciele i sprawi, że nie będę mogła przestać jej słuchać; będę jak zahipnotyzowana docierającymi do mnie dźwiękami, które przyprawią mnie o gęsią skórkę i szybsze bicie serca. Niestety aż takie zajebiste numery nie zdarzają się często, ale jest wiele dobrych kawałków, których z przyjemnością się słucha. Gdybym miała wymieniać wszystkie godne uwagi piosenki zajęłoby to tyle miejsca, że charakter bloga zmieniłby się na muzyczny, dlatego skupię się tylko na tych, które w jakiś sposób mogą być związane z tematyką strony. Dzisiaj zaprezentuję Wam kawałki, które działają podniecająco- oczywiście nie na wszystkich, kwestia gustu itp.- ale moją w sobie coś, co działa na mnie. Mam nadzieję, że i Wam coś z tego się spodoba, lub dorzucicie w komentarzach coś od siebie:)



Fever Ray- The Wolf
Pamiętam kiedy usłyszałam to po raz pierwszy- oglądając film "Dziewczyna w czerwonej pelerynie". Ludzie tańczący wśród przy ognisku, dźwięk trąb i bębnów, głos wokalistki- wyzwala to we mnie jakieś pierwotne instynkty. Chcę, żeby ktoś mnie mocno wziął, powalił na ziemię i wziął pod gołym niebem nie biorąc w ogóle pod uwagę moich potrzeb, traktując jedynie jako narzędzie służące własnemu zaspokojeniu. To właśnie jedna z tych piosenek, która- gdy tylko ją usłyszałam- sprawiła, że moje serce zabiło szybciej, a majtki gwałtownie zwilgotniały. Od razu pobiegłam do laptopa poszukać jej na YT.





Black Rebel Motorcycle Club- Beat The Devil's Tattoo
Najnowsze odkrycie, nie mogłam się od niej wczoraj oderwać. Znalazłam przeglądając soundtrack serialu Sons of Anarchy. Uzależniłam się totalnie i mam ochotę ubrać skórzane spodnie, ramoneskę, wsiąść na motor, zrobić coś złego, a później- będąc wciąż pod wpływem adrenaliny- jebać się w przydrożnym motelu. Wypiąć odziane w skórę dupsko, zarobić w nie porządnego klapsa i w takiej pozycji zostać zaspokojoną. Na koniec zapaliłabym sobie papieroska i z uśmiechem na twarzy pomyślałabym jaka ze mnie niegrzeczna dziewczynka;)

Lykke Li- Get Some

Yeah Yeah Yeahs- Gold Lion

Jace Everett- Bad Things

Deftones- You've Seen The Butcher

Crazy Town+ Butterfly

Antonio Orozco- Se Deja Ilevar

Rihanna- S&M

Kate Tunstall- Black Horse And The Cherry Tree

Jefferson Airplane- Somebody To Love
Ah ta epoka hipisów- miłujący pokój, najarani, naćpani, szczęśliwi, dupczący się na łąkach dzieci kwiatów :)

Skinny Patrini- YSMF
No dobra, może i nie jest zbyt podniecająca, ale zajebista;p

Snoop Dog & David Guetta- Sweat

Kanye West- Power
Pierwszy raz usłyszałam do w trailerze filmu "Jestem bogiem" i od razu mi się spodobało, co prawda nie ze względu na wokal Kanye, ale cała reszta wymiata:)


The Stooges- I Wanna Be Your Dog

7 komentarzy:

  1. Dzwiek i harmonia dzwieku zawsze oddzialywala na ludzi, w jakis sposob, w zaleznosci od rodzaju i skladu dzwiekow.

    Odnosze jednak wrazenie ze obecnie mlodzi ludzie zagluszaja rzeczywistosc, otaczajaca ich, wlasnie za pomoca skladu dzwiekow nazywanego muzyka.
    Andreas

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.psychologia.net.pl/artykul.php?level=602
    andreas

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie tu brakuje klasyka. http://www.youtube.com/watch?v=UAOxCqSxRD0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to znam, ale za dużo jest tych spokojnych więc odłożyłam je na później ;)

      Usuń
  4. http://www.youtube.com/watch?v=Zs8hHj4GARs

    jak nie cierpię Rihanny to ten kawałek mi sie podoba. W łóżku sprawdzony:) działa fajnie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Ci Red ten utwór, sądzę że spodoba Ci się. Dlaczego ja go bardziej niż lubię pisać nie będę.
    Pzdr
    Glock

    http://www.youtube.com/watch?v=_LyUXe-O25g

    ANGELS NEVER DIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, bardzo mi się podoba:)
      Chyba nawet już się kiedyś na ten kawałek natknęłam, ale głowy nie dam;p
      Pozdrawiam

      Usuń