sobota, 8 grudnia 2012

Brałabym ;>


Były już dupeczki dla Panów, to teraz pora na coś przyjemnego dla oka, przygotowanego z myślą o żeńskiej części publiczności.
Przedstawiam zatem paru przystojniaków, których sama brałabym bez zastanowienia. Niektórzy może nie są typowymi ciachami, ale każdy z nich ma w sobie to coś, dzięki czemu nie musiałby się bardzo starać, żeby zabrać mnie ze sobą do domu... Smacznego dziewczyny ;)

Kolejność zupełnie przypadkowa.
A Wy kogo byście umieściły na swoich listach?:)

Ryan Gosling
Co prawda jako aktora znam go od dawna, ale urzekł mnie dopiero w filmie "Crazy Stupid Love". Gdybym spotkała w barze takie ciacho... Oj działoby się!



Anthony Kiedis
Jara mnie odkąd pierwszy raz zobaczyłam w tv teledysk Red Hot Chili Peppers. I chociaż jest w wieku mojego ojca, wzięłabym go bez wahania- po zgoleniu mu tych głupich wąsów...


Ian Somerhalder
Chętniej niż jego samego, puknęłąbym postać, w którą się wciela w selialu "The Vampire Diaries"- Damon'a Salvatore- robi mnie taki bad boy z cwaniackim uśmieszkiem i kurwikami w oczach.


Johnny Depp
Chyba nie trzeba komentować- po prostu Johnny ^^


Brad Pitt
Chociaż przez wiele kobiet uważany za symbol seksu, ja wolę kilka jego postaci od niego samego. Jedną z nich jest na pewno Tyler Durden z  filmu "Fight Club".


Edward Norton
Skoro już jesteśmy przy "Fight Club", to nie można też pominąć Edi'ego. Ma w sobie coś z niegrzecznego chłopca. I uwielbiam jego głos:)


Bradley Cooper


 Robert Downey Jr


Jason Statham
Co prawda nie przepadam za łysymi, ale w jego przypadku można przymknąć oko ;)



David Beckham

10 komentarzy:

  1. Dość typowe te typy pomijając Kiedesa, Coopera i może Beckhama. Najśmieszniejsze w tym wszystkim dla mnie jest to że tak wiele dziewczyn lub kobiet do nich wzdycha a facetów podobnych do nich, choćby w 50% jest chyba mniej niż garstka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może właśnie dlatego do nich wzdychamy? Na ulicy ciężko znaleźć drugiego takiego. Ale moim zdaniem najśmieszniejsze jest to, że faceci, z którymi się umawiamy, wiążemy czy cokolwiek najczęściej nie są podobni do żadnego naszego sławnego ideału :)

      Usuń
    2. chyba pomijając Nortona, Beckham typowy, a Cooper zdaje się nawet był w 2011 najprzystojniejszym mężczyzną wg. magazynu 'People'

      Usuń
    3. a jeszcze paru bym mogła dorzucić jak tak teraz myślę :D

      Usuń
  2. Z tej kolekcji mojej żonie pasują dwie pozycje:
    1. J. Deep - jak to określiła błysk w jego oku zabija na miejscu
    2. J. Statham - prawdziwy 100% facet

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zajebiście, ale dawaj następną ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie spokojnie:p strasznie zawalony tydzień miałam:(
      Postaram się na dniach ogarnąć coś konkretnego;)

      Usuń
    2. dzięki za to i na to coś konkretnego czekam

      aga

      Usuń
  4. http://www.youtube.com/watch?v=ibUG-GiwJ80&NR=1&feature=endscreen

    OdpowiedzUsuń
  5. "Jak sie niema co sie lubi to sie lubi co sie ma" - do czasu az sie znajdzie innego sperma donatora i sponsora.

    OdpowiedzUsuń